Reklamačný poriadok

 
 
 
 
aaa_zakorenovace_NIVO.jpg aaaaaa_nivo_planter_respana.jpg Krmitka_nivo.jpg NIVO22.jpg
 
 
UPOZORNENIE

Vážení zákazníci,

 

upravujeme otváraciu dobu nasledovne: pondelok-piatok 08:00-16:30, sobota 08:00-12:00, nedeľa zatvorené, vstup možný len s rúškou a najviac 12 zákazníkov.

Zároveň sa ospravedlňujeme za možné neskoršie dodanie tovaru maximálne o 24 hodín (neplatí pre víkendy), nakoľko sa nám enormne zvýšil počet objednávok kvôli zavedeným opatreniam vlády. Ďakujeme za pochopenie. 

 

Pre objednávky odosielané kuriérskymi spoločnosťami platí nasledovné:

 

TOPTRANS - zásielky musia byť vyplatené vopred, nakoľko kuriérska spoločnosť od dnešného dňa do odvolania nevyberá dobierky v hotovosti ani platobnými terminálmi. Môžete využiť platbu BESTERONOM alebo platbu na náš účet uvedený medzi KONTAKTMI.

GEIS - zásielky sú zatiaľ zasielané bez obmedzenia, ale prosíme Vás, ak môžete platbu realizujte prostredníctvom platobnej brány BESTERON alebo platbu na náš účet uvedený medzi KONTAKTMI. Dodacia lehota môže byť momentálne 24-72 hodín od objednania. Neplatí pri víkendoch.

 

V prípade nejasností nás kontaktuje na tel. čísle 034/ 772 39 97. 

 
 

Reklamačný poriadok www.vinarskeveci.sk

V prípade výskytu akéhokoľvek poškodenia na tovare sa prosím zoznámte s nasledujúcimi podmienkami a postupom reklamácie, následne sa skontaktujte s našimi pracovníkmi. Reklamácia u nás je jednoduchá, bezproblémová a všetky náklady na prepravu tovaru do servisu ( pre reklamácie v záručnej dobe ) sú v réžii zákazníka a náklady na spätné odoslanie vybavenej reklamácie firmy Dušan Spuchlák – Drogéria – Vinohradnícke a záhradkárske potreby (ďalej ako predávajúci)

Záručné podmienky

Ku každému zakúpenému tovaru od Predávajúceho sa prikladá faktúra ( na predajni pokladničný blok z registračnej pokladne), ktorá slúži zároveň ako záručný list. Platnosť záručnej doby začína vystavením tohto dokladu a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol výrobok v oprave. V prípade výmeny sa záručná doba nepredlžuje.

Výnimky v rámci štandardnej záručnej doby

- na spotrebný tovar, ako sú struny, paličky, svetelné zdroje, lampy a batérie  nie je poskytovaná záručná doba resp. je poskytuje skrátená záručná doba  na 6 mesiacov
- na gumenný vak v lisoch a odkalovacie vaky je záruka skrátená na 6 mesiacov, to platí i pre duše na nerezových nádržiach.

Spôsob riešenia reklamácie v záručnej dobe

- po zistení poškodenia nás kontaktujte na: info@spuchlak.sk , kde nahlásite reklamáciu a dohodnete sa na presnom postupe.


- po podaní reklamácie tovar riadne zabaľte aby neprišlo k inému poškodeniu a priložte list s presným popisom reklamácie, fotokópie faktúry (resp. bločku) a príslušné komponenty, ktoré boli súčasťou balenia.

- reklamácia bude vybavená štandardne do 30 dní od obdržania tovaru do servisu.

Formulár pre podanie reklamácie - tu.

Nárok na uplatnenie záruky nie je možný v nasledujúcich prípadoch:

- ak dňom prevzatia do opravy vyprší záručná doba reklamovaného tovaru, porušením ochranných pečatí a nálepiek, ak sa na výrobku nachádzajú - poškodením tovaru pri preprave ( tieto škody je nutné riešiť priamo s dopravcom )
- ak sa tovar používal v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi bežnému  prostrediu. Neodbornou inštaláciou, používaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
- ak bol tovar poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo v rozpore so všeobecnými zásadami
- ak došlo k neoprávnenému zásahu do zariadenia alebo k iným úpravám bez odobrenia predávajúceho
- ak došlo k zapojeniu do elektrickej siete , ktorá nezodpovedá príslušnej norme STN resp. príslušným európskym normám v súlade so zhodou s našou legislatívou.
- ak došlo k poškodeniu tovaru živlami

V prípade neoprávnenej reklamácie sme nútení účtovať všetky náklady spojené s opravou a testovaním.

Poškodenie vzniknuté pri preprave

K poškodeniu pri preprave dochádza výnimočne. Aby sa predišlo zbytočným komplikáciám, po prevzatí zásielky vždy dôkladne skontrolujte, či nedošlo k poškodeniu tovaru resp. obalu a následne výrobku pred kuriérom. Kontaktujte naše reklamačné oddelenie najneskôr do 3 pracovných dní od dňa prevzatia zásielky od dopravcu. V prípade reklamácie zachovajte aj obal, v ktorom ste zásielku dostali. Pri nedodržaní týchto podmienok nemôže Predávajúci niesť zodpovednosť za poškodený obsah zásielky. Po spísaní zápisu o škode s prepravnou spoločnosťou a kladnom doriešení reklamácie s prepravnou spoločnosťou, Vám zašleme nový tovar.